divendres, 1 d’abril del 2016

Travessa dels Rovellons !!

El primer dia ens vam llevar ben d’hora, ben d’hora i plens d’energies. A les 7:55 vam agafar un tren fins a Barcelona. Un cop allà i després d’esmorzar, en vam agafar un altre amb destinació Figueres.

Vam dinar i seguidament vàrem agafar un autocar que ens va portar fins a Castelló d'Empúries. Al arribar vam començar a caminar i vam travessar els aiguamolls de l’Empordà, plens de flora i fauna! Un paisatge molt bonic!
Se’ns va fer fosc i vam haver d'acampar al mig del bosc. Després d’haver muntat les tendes i havent sopat vam anar a dormir.

El segon dia ens vam llevar i vam anar a esmorzar a Sant Pere Pescador, que estava molt a prop d’on havíem acampat. Després vam anar caminant direcció l'Escala. Va ser una mica complicat perquè plovia molt i anàvem tots amb les capelines posades. Més tard, vam veure un restaurant i ens van deixar entrar per anar al lavabo i vam aprofitar per menjar una mica i recuperar forces.

Encara plovent, vam continuar caminant fins a l'Escala i vam parar en una plaça amb porxo per poder dinar i descansar una mica. Sortosament va parar de ploure!

Ben tips vàrem continuar caminant fins arribar al càmping Cala Montgó, que estava a l’altre extrem de l’Escala. Un cop instal·lats vam assajar el ball de Caramelles de ROVELLONS.
A la nit, vam jugar tots junts a l’home llop i finalment vam anar a dormir.

El tercer dia ens vam llevar, vam plegar les tendes i les motxilles i vam desfer el camí des del càmping fins al centre de l'Escala. Vam agafar un autocar que ens va portar fins a Figueres i després de dinar, vam agafar un tren que ens deixaria a Barcelona. Finalment, a Barcelona vam agafar un altre tren que ens va portar fins a casa nostre: Manresa!!!

Ha estat una molt bona travessa,