dimarts, 13 d’octubre del 2015

Estiu Paxios 2015! (VIC-GRANOLLERS)

Aquest estiu els Paxios vam decidir fer una ruta diferent i propera. A les 07:30h ens vam retrobar a l’estació d’autobusos per emprendre el nostre camí cap a Vic.

El camí de Vic a Tona va ser “light”, per començar a escalfar motors. A l’arribar a Tona ens vam allotjar a la rectoria del Mossèn Josep, tot seguit vam muntar tendes, ràpid ràpid, per poder vestir-nos amb la roba vella i anar corrents a la Gimcana “guarra”, passant per tot tipus de probes “doloroses” i divertides amb una mascota que ens assignaven, la nostra la vam anomenar Norberto. Per acabar bé l’activitat i com que som uns cracks vam guanyar a tots els grups del poble de Tona i ens van recompensar amb un plat de nata a la cara, clar que sí!

Al segon dia, ens vam llevar molt aviat per poder començar a fer l’activitat, que consistia en fer una descoberta de l’entorn, una activitat de supervivència i orientació seguint l’eix. A la nit, vam aprofitar que hi havia la mostra del correfoc per anar a veure-la i a seguir els dimonis de Tona, va estar molt bé.
 Al tercer dia teníem moltes tiretes acumulades i ens havíem de relaxar així que vam decidir fer una gran classe de taixí, tots en rotllana per poder netejar la nostra ànima. Per acabar de rematar la relaxació vam fer moltes abdominals fent una cadena de riure, ¿perquè anar al gimnàs, eh? jeje
Al quart dia, un cop descansats, ens vam llevar molt i molt d’hora per abandonar la rectoria i dirigir-nos camí Matagalls. Sí, ens vam perdre, per mala senyalització, però un cop orientats vam dirigir-nos al càmping previst, i vam gaudir de la piscina!
Al matí següent vam muntar un Cluedo que va ocupar tot el matí, després de dinar vam anar a la piscina ja que el cos ho demanava, tot seguit una bona dutxa i la rebuda de l’ Irene!

El dia següent vam visitar el poble d’Aiguafreda i vam esmorzar allà, després vam anar a la piscina del càmping, i a la tarda vam fer activitats de tot tipus per les diverses zones “rupestres” del càmping.

L’endemà vam marxar del càmping del Montseny (Aiguafreda) i vam caminar tot el dia fins la Garriga. Ens vam acomiadar de la Laura i la Gemma a un poble de mala mort on no hi havia ni Déu. La Mar, una monitora del cau de la Garriga ens va deixar la clau perquè poguéssim dormir als seus locals.

El setè dia, vam sortir de la Garriga, molt agraïts dels monitors dels locals, i ens vam dirigir amb moltes ganes cap a Santa Eulàlia de Ronçana, on sabíem que ens esperava un càmping ple d’emocions amb una gent encantadora i molt divertida amb ganes de fer moltes activitats. Quan vam arribar feia molt vent i ens van haver de deixar moltes estaques, ja que amb els Claus no en teníem prou. Aquell vespre vam sopar uns frankfurts immensos que ens van fer quedar com “tuixonets”.

El penúltim dia ens vam quedar al càmping l’esplanada, a fer activitats amb la gent d’allà. En feien a totes hores! Van fer activitats d’aigua i van fer amics de diverses edats. Al vespre van anar al karaoke que organitzaven i ningú va tenir cap mena de vergonya per sortir a cantar.

L´últim dia vam aprofitar el matí tot realitzant un torneig de futbol, on hi participaven unes 70 persones. Vam acabar ben cansats! La Irene i la Clàudia van participar fent d’animació i van acabar plenes d’ou.

Fent valoració, es va veure que tant nens com monitors, per ambdues parts tenien ganes de continuar i viure més experiències junts; perquè si una cosa sabem dins del MIJAC, és que tots tenim ganes de retrobar-nos, fer més sortides, tenir més moments junts… Això sí, hi ha una cosa dolenta, i és que mai en tenim prou per més dies que passem junts.