divendres, 23 d’octubre del 2015

SORTIDA D’INICI DE CURS - 2015

Molt bon dia, nit o tarda estimats mijaquers!

El cap de setmana del 17 i 18 d’octubre vam viatjar no gaire lluny d’aquí per realitzar tots junts la sortida d’inici de curs.

Vam sortir a quarts de cinc amb tren direcció Sant Martí de Sesgaioles, un cop allà, vam caminar una estoneta per tal d’arribar a la casa.

Després de recuperar forces tot berenant, havíem de descobrir qui rebria l’herència de la casa. Mitjançant diferents jocs, ens vam esforçar molt per guanyar el màxim de punts per aconseguir ser els hereus.

Un cop havent aconseguit l’herència, va arribar l’hora d’instal·lar-nos. Amb molta il·lusió ens vam repartir per les diferents habitacions de la casa, vam fer els llits i vam deixar les nostres coses.

Després, vam reunir-nos més familiarment amb el nostre grup, amb el qual de ben segur compartirem experiències estupendes aquest curs, i entre tots vam proposar objectius i idees per realitzar durant aquest any que comencem.

Una mica afamats, vam anar a sopar. Havíem d’agafar a forces perquè després ens esperava el joc de nit! Així que després, ens vam dividir en dos grups: grans i petits.

Els petits van haver de posar a prova les seves habilitats en diferents proves per tal d'aconseguir les peces per reconstruir el molí de la casa, una feinada! Mentre que els grans, protegits amb bosses d'escombraries, van fer un recorregut pel bosc ple de sorpreses, entre elles...escuma d’afaitar!

I ben contents vam anar a dormir...   (Bona nit bons germans, déu us dongui un bon son, la seva pau dolça......)

L’endemà vam llevar-nos ben d’hora, ben d’hora, ben d’hora per ser imparables i esmorzar una xocolata desfeta boníssima i sobretot, endreçar la casa després.

Durant el matí hi va haver jocs perquè tothom hi participés i mica en mica van anar arribant les famílies.

La gran sorpresa de la sortida va ser quan es van repartir les fantàstiques noves samarretes del centre! Tenen uns colors molt bonics: la d’infants és de color verd pistatxo, la de munis és granate i la de pares i mares és verda. (per un mòdic preu de 10€ pares, mares i amics podeu aconseguir aquesta meravellosa samarreta).

El diumenge, a més, vam comptar amb la presentació de la coordinadora de pares i mares on s’argumentaven els canvis d’enguany de les quotes (molt interessant!).

També vam patir una mica de nostàlgia quan es van passar les fotos i vídeos de les activitats d’estiu: colònies (de Nàufrags, Pingüins i Llamps i Trons), travesses de Rovellons i Paxios i el viatge final de les Cokes. Al acabar les fotos, cada grup va sortir a explicar els projectes que voldran fer al llarg del curs.

I per acabar la sortida... vam fer un gran dinar de germanor! Va ser tot un èxit al ser més de 140 persones! Es va deixar ben escurada la paella de fideuà que estava per llepar-se’n els dits! I cal destacar que durant el dinar es va realitzar el concurs de taules ben parades i pastissos. Un cop el jurat va prendre el veredicte, els guanyadors van rebre els seus premis i la resta de participants, un obsequi pel seu esforç.

Va ser una sortida amb molt bon ambient, una gran manera de començar amb energia i felicitat el curs!

Fins aviat companys!

PD: Recordeu que tenim samarretes per tothom qui en vulgui! Són xulíssimes!