divendres, 13 d’abril del 2018

Travessa de Setmana Santa de Llamps i Trons!

Aquest any el grup de Llamps i Trons vam fer una travessa resseguint la costa brava. Ens vam mullar molt, i no precisament a la platja, però al final entre tots vam poder sobreviure.
El primer dia vam quedar tots a l’estació de renfe de Manresa per anar cap a Tossa de Mar. Vam arribar al nostre destí al voltant de les 11, i un cop aterrats la nostra primera tasca va consistir en posar-nos les capelines ja que plovia molt.

Vam caminar 14km fins arribar a Lloret de Mar, passant per paisatges inspiradors a la vora del mar on, malgrat la nostra indumentària, ens vam voler fer algunes fotos.
[fotos clau]
Un cop a Lloret, el Punt d'Informació Juvenil "El puntet"(http://www.lloret.cat/seccions/joventut/pij-el-puntet) ens va deixar dormir a les seves instal·lacions. Gràcies a això vam dormir ben calentons i la roba se’ns va poder eixugar molt ràpid!
L’endemà, després d’un bon esmorzar, vam fer camí cap a Blanes. Aquesta vegada el trajecte era molt més curt, gairebé la meitat i vam arribar a lloc per a dinar.
Aquestes són algunes fotos que vam fer durant el camí:

L’allotjament no va ser tan luxós i vam haver de passar la nit a un càmping, igualment acollidor, però una mica més fred. Per la tarda vam aprofitar per repassar el ball de caramelles i relaxar-nos una estona a les dutxes.
Vam anar a dormir ben aviat per arribar a temps a Tordera l’endemà i poder agafar bé el tren. Desgraciadament, el matí va començar fred i ens vam endarrerir traient als Llamps i Trons del sac. Per sort, el sol va anar escalfant i ens va fer molt bon dia.
Vam arribar a Tordera una mica justos, així que vam haver de cuinar a corre cuita i guardar el menjar a les carmanyoles per engrapar-lo més tard al tren. Durant la tornada, les monitores van anar desapareixent com per art de màgia! Estan molt ocupades i sol·licitades! Per sort, la Claudia va arribar amb nosaltres a Manresa.