dimarts, 3 d’abril del 2018

Sortida de Nadal de Llamps i Trons i Rovellons!

1r dia – 27 desembre
A les 10 del matí vam sortir de Manresa per anar cap a la casa de colònies. Quan vam sortir del cotxe quasi se’ns emporta el vent. Brrr! Quin fred!
Vam deixar les motxilles a les habitacions i vam baixar a jugar. Al cap de bastanta estona vam dinar i després ens van deixar estona lliure.
A la tarda abans de berenar vam fer algun altre joc: les copes, matar conills.... Els monitors ens van proposar fer un joc que duraria fins l’últim dia en el qual una persona era l’assassí i l’altre l’inspector. Consistia en que l’assassí havia de matar sense que ningú se n’adonés. Després d’aquesta explicació vam anar a berenar creppes que havien cuinat els Llamps i Trons. Quan vam acabar vam fer algun joc lliure.
A l’hora de sopar hi havia puré de patata, hamburgueses i amanida. Estava tot molt bo! Tot seguit, el joc de nit consistia en recuperar xocolatines per uns nens holandesos i ho vam aconseguir. Finalment, ens van proposar una guerra de cançons i va ser molt divertit. Després vam anar a fer nones.

2n dia – 28 desembre
Ens vam llevar a les 8:30h, ens vam preparar una motxilla petita per anar d’excursió i després vam anar a esmorzar.
Al voltant de les 10:30h vam sortir de la casa i vam dirigir-nos al castell de Santa Margarida i després vam baixar a un poble a dinar.
Després de dinar vam fer una migdiada al mateix parc on vam dinar. Allà a les 4 de la tarda vam tornar a fer camí cap a la casa. Al arribar, vam fer un tallar de clauers amb serpentines que vendrem per Sant Jordi i a continuació vam anar a sopar.
Després de sopar vam jugar a l’home llop i després vam fer un Scape Room en 4 grups diferents.

3r dia – 29 desembre
Ens vam llevar a les 9.30 del matí. Ens ha costat molt aixecar-nos ja que el joc de la nit anterior va acabar molt tard. Un cop ja estàvem tots vestits i amb la bossa feta, vam baixar a esmorzar.
Tot seguit ens vam repartir en grups de 5 per a poder fer els serveis; netejar lavabos, habitacions, cuina... I ens vam adonar que els Llamps i Trons som els més guarros de tots!
Vam aprofitar els moments d’aquest últim dia per petonejar a tothom i ser el guanyador del killer. Els Rovellons també han descobert qui era el gran assassí del seu apassionant joc de les colònies, era el Quim.
Finalment, ens vam posar a escriure el blog, on no tothom ha col·laborat. Després vam fer estona lliure fins l’hora de dinar.
Per acabar, ens han vingut a buscar els pares i hem marxat. Han sigut unes colònies amb moltes rialles i molts petons!