dimecres, 12 d’abril del 2017

Travessa Setmana Santa Paxios '17

- Que què?
- Si, si, tal com ho sentiu!
- Aquí arriba la última travessa de Paxios!

Qui ho havia de dir.. la seva primera travessa que encara no sabien muntar una tenda, posar a bullir l'aigua al fogonet i fer-se la motxilla a ara, que ja estan apunt per ser uns bons monitors/es!

Però no, ara no és moment de posar-se melancòlic, és moment d'explicar la seva última aventura amb motxilles a l'esquena!

Així doncs el dissabte 8 d'Abril, amb el temps a favor sortíem de l'Arboç; treient-nos el jersei i posant-nos pantalons curts! Enfilant camins empedrats, baixades trenca turmells però això si, gaudint d'una costa del Garraf esplèndida.

Vam decidir fer parada a Cubelles per dinar i fer una visiteta pel poble. Un cop amb la panxa plena ja vam enfilar a acampar al nostre primer destí: Vilanova i La Geltrú!

Un càmping meravellós, a 100 metres de la platja amb una companyia esplèndida.. què més es pot demanar!
Després de reposar i dutxar-nos vam assajar Caramelles!
El ball està quasi apunt per aquest cap de setmana!!!! Ja les tenim aquí!

L 'endemà al matí ens vam llevar dora per tornar a fer ruta! El camí va ser molt diferent; caminar per sorra de la platja, caminar aprop de la via del tren (sinònim de camí ple de pedres) i finalment fer el llarg passeig marítim fins veure l'església al fons de Sitges! Ja érem quasi bé a lloc. Vam parar a dinar a una plaça fent temps perquè ens obrissin el cau de Sitges, lloc on passariem la nit.

Vam poder disfrutar de banyar-nos a la platja i perdre'ns per carrerons plens de botigues i d'ambient!
Després vam perdonar l'assaig, ja que algunes bullofes i algunes cremades pel sol impedien poder estar amb bon estat per ballar!

L'endemà va ser un dia molt curt, amb proutes feines vam tenir temps d' esmorzar, assajar Caramelles, fer entrepans de dinar i netejar els locals!

Va passar volant, i quan ens haviem adonat ja erem al tren de tornada a Manresa!

Com ens agrada passar bones estones amb els Paxios!
Trobarem a faltar taaaaant la travessa, però no s'acaba aquí, encara falta el viatge de final de curs!!! El volem ja!