dilluns, 11 de maig del 2015

Travessa dels Paxios en terres franceses

Aquest any, els Paxios vam anar de Port Bou a Argelers per la travessa de Setmana Santa .

El primer dia, els pares ens van deixar a Port Bou i amb les motxilles a l’esquena ens vam dirigir fins a Portvendres, després de caminar durant una estona per camps de vinyes, vam parar a dinar a Banyuls-Sur-Mer. Al acabar de dinar vam quedar-nos una estona pel poble fins que va ser hora de tornar a marxar per arribar a Portvendres. Aquest camí va ser difícil ja que vam haber de passar per muntanyes i camins de ronda amb vent de tramuntana que ens frenaba el pas ja que ens venia de cara.

Al dia següent, ens vam llevar ben d’hora per anar a esmorzar el centre del poble. Llavors vam agafar les motxilles i vam caminar fins a Collioure on els monitors ens van deixar explorar el lloc, alguns vam gaudir d’una crep deliciosa i d’altres es mullaven els peus a la preciosa platja de Collioure.
A l’hora de marxar, vam passar per la famosa tumba d’Antonio Machado i vam fer una foto de record, ja que els Paxios som uns amants de la literatura. Finalment vam arribar a Argelers-Sur-Mer creuant un divertit riu i fent una parada a un descampat proper al poble on dormiriem. Més tard al acabar de dinar ens vam dirigir a la zona on dormiriem, un preciós descampat molt extens i cómode.

Al matí següent ens vam llevar i vam marxar de les terres franceses amb tren. Van ser uns dies molt divertits!

Com a conclusió els Paxios ens emportem records inoblidables d’uns paisatges encisadors i captivadors que ens marcaran noves maneres de gaudir i veure la vida.