dimarts, 16 d’abril del 2019

Travessa de Setmana Santa dels Pingüins!

Camí de ronda entre Sant Feliu de Guíxols i Palamós

Els Pingüins hem anat de travessa de setmana santa el 13, 14 i 15 d'abril. Hem fet un tros del camí de ronda: de Sant Feliu de Guíxols a Palamós. Aquí us deixem un tastet de la nostra travessa i unes quantes fotos:

El dissabte vam agafar un tren cap a Barcelona i després un autobús de Barcelona a Sant Feliu de Guíxols. Un cop allà vam començar a caminar i fer el camí de ronda cap a Platja d’Aro.

Un cop vàrem haver arribat al càmping de Platja d'Aro vam muntar les tendes i berenar, seguidament, els que feien caramelles van practicar el ball i els altres vam tenir estona lliure. A continuació, vam sopar i després vam posar preguntes anònimes en un pot i entre tots les vam contestar.

Diumenge quan ens vam llevar vam desmuntar les tendes i vam esmorzar. Llavors vàrem agafar les motxilles i vam començar a caminar cap a Palamós. El camí era molt maco i a mig camí vam parar en una cala per remullar-nos els peus.
Després d’haver agafat forces, vam seguir caminant fins a Sant Antoni de Calonge i allà vàrem dinar. De camí a Palamós ens vam trobar una pilota que es deia David i la vàrem acompanyar durant molta estona, però ens va caure a la carretera i la vam perdre (oohhh…).

Al arribar a Palamós ens vam instal·lar en un càmping molt xulo. Després de muntar les tendes i berenar, vam fer un joc que consistia en descobrir i contestar preguntes sobre el càmping i Palamós.

Dilluns ens vam llevar, vam plegar les tendes i vam esmorzar. Després, vam anar a la platja i vam estar jugant una bona estona, fins i tot alguns de nosaltres ens vam banyar al mar!

Després de dinar, una mica cansats vam agafar el bus i el tren que ens va dur cap a Manresa…!

Ens ho hem passat súper bé!!!!!