dimecres, 23 de març del 2016

SORTIDA DE SETMANA SANTA NÀUFRAGS I PINGÜINS

Aquestes colònies de setmana santa el Nàufrags i els Pingüins hem anat a la casa de Colònies Josep Masclans, prop de Capellades. Hi vam arribar el matí de dissabte, malgrat que el temps no acompanyava  i, a més a més, erem molts, a dins la casa va començar a fer activitats relacionades amb les tradicions catalanes, més concretamente, tot allò necessari per ser un bon casteller.

A la tarda ens vam endinsar en el món dels correfocs, tot fent un circuit pels voltants i dins de la casa per experimentar-ne totes les emocions.

Després de berenar, vam assajar els balls i les cançons caramelles, Per tal de tenir-ho tot apunt per aquesta data tan senyalada.

A la nit ens van venir a visitar l'alcalda de Vila D'alt i l'alcaldessa de Vila baix. Ens van demanar que construissim l'andromina que representes millor cadascuna de la Viles. Després d'una treball intens de tothom vam aconseguir acontentar els alcaldes i que ens recompensessin amb algunes llaminadures.

L'endemà ens vam despertar amb moltes ganes de camniar. I plens d'energia ens vam dirigir a Capellades. Un sol esplèndit ens va acompanyar tot el camí i un cop al poble, vam anar a un parc amb unes màquines per fer esport que ens vam dedicar a fer-les i així acabar de canalitzar l'energia. A l'hora de dinar ja vam ser a la casa.

La tarda ens vam dedicar a conèixer i fer més tradicions catalanes com: llançament d'esperdenya, sardanes i preparar un pa amb tomàquet. També d'altres no tan tradicionals com fer relleus vestit de catalanet. Després de berenar, vam fer un últma repàs als balls i cançons de caramelles, val a dir que ens hi hem esforçat molt i esperem que ens surtin d'alló més bé.

Diumenge a la nit vam haver de superar unes de conixaments sobre catalunya ja siguin cançons, monuments, geografia, endivinalles i d'altres. Ens ho vam passar molt bé i vam apendre coses noves.

Dilluns només llevar-nos ens vam fer les motixlles vam esmorzar i vam recollir la casa.

Després de recollir la casa juguàrem a uns jocs molt xulos. Vam dinar una amanida de pasta super bona, i vam esperar que ens vinguessin a buscar.

Van ser unes colònies superguays, on ens ho vam passar molt bé, i vam saber una mica més sobre la nostre terra.

Pingus i Nàufrags.

1. Si que vau estar entretinguts, i els nens s'ho van passar d'allò més bé perquè han tornat tots molt contents!