diumenge, 25 de gener del 2015

SORTIDA DE NADAL A CAN CADÍ (LLAMPS I TRONS I ROVELLONS)

Dia 1: (Vam jugar amb un camp ple de merdes de vaca)

Vam agafar els cotxes i vam anar cap a Can Cadí. Després vam anar cap al camp de merdes i vam jugar al presoner, a la manta i a l'aranya.

A l'estona lliure, tots els Rovellons, vam baixar al riu i ens vam inventar "L'illa Rovellons". Després vam dinar, i a la tarda ens vam partir en dos grups.

El Llamps i Trons, vam fer un geocaching que estava al dolmen de molers, mentre els Rovellons vam jugar a la bandera creuada i a matar.

Després de berenar vam fer un taller i després de sopar vam fer un joc de nit i vam marxar tots a dormir.

Dia 2:

Al matí ens vam aixecar i vam anar a esmorzar. Després d'esmorzar ens vam preparar per anar a fer una excursió per la muntanya. Com que abans d'arribar estàvem molt cansats, no vam completar la nostra ruta.

Al arribar a la casa, a l'hora de dinar, els monitors ens van fer una innocentada amb les cokes.

Aquesta innocentada consistia en dir que feia molta pudor a gas, una coka va fer veure que es desmaiava, vam haver de menjar el segon plat i el postre a fora.

A la tarda vam jugar al Party & Co dels reis i va guanyar el grup de color blau.

A la nit els Rovellons volíem pintar la cara  dels Llamps i Trons però ens vam adormir i al final no els hi vam pintar.

Dia 3:

Els monitors ens van despertar molt d'hora, i depèn de quines persones, les van llançar a terra, literalment.

Quan vam acabar d'esmorzar, vam estar fent hora lliure fins que ens van venir a buscar el pares.

Escrit pels nens i nenes dels grups de Llamps i Trons i Rovellons.